Svet-Stranek.cz
Buďte krásní, zdraví a informovaní
Péče o tělo přírodním způsobem

tipy jak nepoznat nemoc?:Buďte krásní, zdraví a informovaní

tipy jak nepoznat nemoc?

Nevědomost neomlouvá a to platí dvojnásob pro naše tělo..
         

Několik doporučení ohledně výživy

Podle těchto bodů žiji, podle pana Jiřího z NDC, kterého si velmi vážím. Použiji jeho text.

 

    1) Nejím maso v žádné podobě. Nepotřebujiho a žádná část mé bytosti po něm netouží. Proto ani nejím žádné pseudonáhražkymasa, např. sójové maso, vegetariánské párky. Nemám potřebu si připomínat„staré zlaté časy“, kdy jsem maso ještě jedl. Navíc, takto označené produktyjsou znehodnoceny nepřirozenými technologiemi a znatelným množstvímlevotočivých příměsí.

    2) Neohřívám si jídla v mikrovlnné troubě,i když je to pohodlné a snadné.

    3) Vyhýbám se výrobkům z genetickymodifikovaných potravin – levné sójové oleje, některé slunečnicové oleje,semínka slunečnic, některé druhy potravinářské kukuřice a další.

    4) Vyhýbám se potravinám, které obsahujívysoký podíl neorganických prvků - například minerální vody a také většinapotravin uměle obohacených minerály a vitamíny, které jsou obvykle vneorganické podobě.

    5) Vyhýbám se nepřirozeně zpracovanýmpotravinám. Například káva bez kofeinu, pivo bez alkoholu, jogurty a mléko snulovým obsahem tuku, nebo jiné potraviny, ve kterých je obsažený tuk snížen nanulu. Takového výsledku se obvykle dosáhne za cenu použití vysoce účinnýchchemických přípravků a technologií, kterými se do těchto potravin dostanoulevotočivé příměsi a další nevhodné energie.

    6) Vyhýbám se pravidelné konzumacikyselinotvorných potravin a nápojů, které na neutralizaci kyselosti ubírajívápník z těla – např. mléčné výrobky, ocet, káva, černé a částečně i zelenéčaje.

    7) Nepiju tvrdý alkohol, který je buněčnýmjedem. Jenom si občas dám skleničku relativně zdravého piva.

    8) Snažím se zařazovat denně do svéhojídelníčku dostatek přírodních tepelně neupravených syrových potravin ve forměovoce, zeleniny, ořechů, semen, naklíčených zrn i salátů z nich.

    9) Dávám přednost jídlům připravenýmjednoduchými postupy přímo z rostlinných a ovocných plodin před průmyslově připravenými polotovary. Řada zkušeností z celého světa naznačuje, že vysokéhověku se dožívají lidé, kteří po celý život konzumují jednoduchou stravu.

    10) Vyhýbám se potravinám a zubním pastámobsahujícím fluoridy.

    11) Jím pravidelně a často v menšíchmnožstvích a nepřejídám se.

    12) Vyhýbámse lékům ve všech podobách.

Více zde: http://www.novaduchovnicesta.cz/informace/a23-optimalni-stravovani-z-pohledu-bioenergii-ii


Děkuji za inspiraci, která změnila celý můj život k lepšímu. V.I.


  Snažmese jíst zdravě

Čtu etikety a vyhýbám škodlivým látkám v potravě.
Může se stát, že někdy éčko zbaštím, ale některá se dají dle mého názoru tolerovat jednou za čas (např: sýr s barvivem anatem či kyselinou citronovou)-nejsou tak škodlivá.
Samozřejmě je vždy nejlepší nepříjímat žádná, protože některé kombinace E způsobují různé záchvaty, vyrážky a kdo ví co vše. Plus když přidáte stres je to nepříjemný koktejl zdravotních potíží. Protože na každého působí různá E nějak jinak. Je to celkem nový fenomén o kterém se zase tak nemluví.
Vznikne vám v zažívacím traktu takový chemický koktejl. (mixem éček)
Množství látek v potravině, by mělo být seřazeno na etiketě.
Od nejvíce po nejméně.
Věřte je dnes už možné sehnat potraviny s minimem eček i bez nich, stačí jen trocha vašeho času pro začátek a pak už nic.
Některé potraviny mohou neutralizovat špatný účinek éčka.např: kmín.
Proto je dobré dávat při vaření brambor kmín, pokud nějaká s brambor bude nedozrálá nebo napadená plísní (což mnohdy pohledem nepoznáte?) a bude vám hrozit menší otrava-střevní potíže, kmín projevy zmírní nebo je neutralizuje.
Kdo hledá informace, najde, v době internetu :)
Každá umělá látka naše tělo zatěžuje a přemíra vařené stravy dělá totéž, ideálně bz člověk měl sníst až 50 procent syrové stravy (ovoce, zelenina, naklíčené luštěniny, oříšky.)

Věděli jste, že namočené oříšky ve vodě jsou lépe stravitelné a díky aktivaci životadárných látek v nich obsažené, vodou?
Nakličované luštěniny (i ořechy) jsou velmi zdravé, lépe stravitelné a nenadýmají.
 
Cvičíme
Nejlépe denně alespoň pár relaxačních cviků: 5 tybeťanů.
Do práce jezdím na kole, nebo
chodím pěšky, několikrát týdně posilovna...to je na každém jaký sport si zvolí,  
důležitý je ten správný pohyb. (cvičení, nemyslím okopávání zahrádky)
Ptáte se starého člověka a  na dlouhověkost?
A už vám nějaký řekl - sedím, koukám na televizi a cpu se? Myslím, že ne.
....hýbou se, jsou aktivní, luští křížovky, pletou..a nevím co všechno.
Jak se přestanete hýbat a myslet (např: četba novin, zahrádka) automaticky se pohřbíte.
Nejhorší je pro nás je strach a stres. Ovládá nás. Pořád se něčeho bojíme....proto děláme chyby. Proto se ocitáme v kolotoči nezdarů.
 Někdy je strach i prospěšný je to taky přirozená obrana..přežít.
Přesto strach a nuda dle mého názoru je problémem celé civilizace.
 
Používám/e přirodní přípravky na tělo i vlasy, peru v prášcích bez chemie.
Je to skvělé vyrážky uplně zmizely ať ve vlasech či po těle.
Výborné zkušenosti mám s kosmetikou Cannaderm, proto ji také používám i v saloně.
 
Jak už nikdy nebýt nemocný?
Poradím vám jednoduchou, ale učinou věc.
Hlídejte si své PH těla.
Když ho budete udržovat pořád mírně zásadité nepoznáte co je nemoc.
PH těla 7 až 8 je ideální. PH6 už není už nic moc.
Kontrolujete si své PH jednou za čas pomocí PH papírků zakoupené v lékárně.
Počůráte papírek hned jak ráno vstanete z postele a za vteřinu je tu výsledek.
Jak si udržovat ideální PH?
Především pomocí stravy. Až padesát procent denního přijmu stravy má být syrová strava. Nevařené. Ovoce, zelenina, naklíčená semínka-luštěniny, oříšky.
Kolik procent populace má tak pestrý jídelníček?
Mnoho z nás prožili (a prožívají) velkou část života na pečivu (hlavně:rohlíky, buchty), mléce a mase.
Věděli jste, že aby jste do vysokého věku neměli zdravotní problémy tak tyto (maso, mléko, nemluvím o uzeninách, umělých sladkostech a pitích) potraviny se mají konzumovat spíše v menší míře?
Samozřejmě hraje velkou roli pravidelný režim (hlavně spánek, jídlo, aktivity..), pitný režim, také sport, důležitý je pobyt venku v přírodě, čas sám pro sebe (odbourání stresu).
Tohle vše jsou faktory ovlivňující zdraví, samozřejmě i dědičnost.
Věřte-neveřte nemá zase takový velký vliv, jako ostatní zmíněné věci (jen několik procent). I když rádi na dědičnost hodně svádíme. Omlouváme si sami v sobě proč se nám nechce...bojovat.
Kvůli zdravějšímu přístupu k životu a změny pohledu na svět jsem nemusela přestat pít alkohol. Piji obden pivo (převážně nepasterizované), občas víno (spíše červené, když je sezona, tak ráda holduji burčáku :) Ten je velmi zdravý, když se to nepřežene.

Strašák dnešní doby je rakovina.
Přepalené tuky, sladká tučná jídla, zelenina či ovoce jen málo, snídaně?
 buchty či smažená vajíčka..jaké si myslíte, že toto stravování má pravděpodopnost vzniku rakoviny? + stres?
Myslím, hodně vysoké.
Rakovina v zásaditém těle nemá šanci! Proč jí je dnes tolik? Podrobnější info jak předejít rakovině:

http://faktaozdravi.wordpress.com/2008/11/11/jak-si-vypestovat-rakovinu-tim-ze-zmenite-ph-sveho-tela/
Podívejtese
kolem sebe i do vlastního talíře a zamyslete se.
Česká kuchyně je velmi těžká plná tučného a sladkého.
Tělo díky různým procesů vytváří kyseliny a My je ještě tělu dodáváte díky nevyvážené stravě.
Ano, nemáme na ameriku, to máte pravdu. Také jsou tam lidé nesmírně tlustí a nemocní.
Neberme si z nich příklad. Každý by měl začít u sebe.
Takže nic nepřehánět.
Málo sladkého, kyselinotvorného (pečivo, mléko) t
učného či smaženého 
a hodně ovoce a zeleniny.
Maso a mléčné výrobky zakyselují poměrně hodně. Proto snižte jejich konzumaci.
Pitný režim asi 3 litry denně a to i v zimě. Snížit příjem kávy černého čaje. Pro tělo je dost kyselá/ý a agresivní.
Pozor také na stres a rozčilování. Pokud skladbou vašeho jídelníčku nejste jistí
vyvažujte vaše PH pomocí jako je např: listové zeleniny, vše co osahuje více chlorofilu, dobrý je i konopný olej lisovaný za studena, nejlepší ošťavňování ovoce a zeleniny.
Co jsem objevila jak udržovat své tělo v rovnováze. Nepoznala jsem nemoc.
Zkuste to také!
Další články na toto téma:
http://www.celostnimedicina.cz/udrzuj-zasadite-telo-pro-zachovani-optimalniho-zdravi.htm

Léčba rakoviny stojí v začátcích několik set tisíc v pokročilejším stádiu až milion korun.
Není lepší předcházet této nemoci, p
ouhou úpravou jídelníčku a pozitivním přístupem k sobě a ostatním lidem?
Je tu hodně napsané z mé osobní zkušenosti.
Je tolik lidí, kteří jsou vážně onemocní a nevědí, že změna jídelníčku jim může pomoci i k úplnému uzdravení.
Věřte nevěřte je tomu tak. Tolik řešení nemocí je skryto v jednoduchých receptech a mi místo toho jíme prášky za velké částky.
Prokazatelně léčí dlouhodobé popíjení bylinných čajů.
Chcete vypudit z těla viry ? Bradavice, s kterými bojujete marně?
 1-3 měsíce (individuální) popíjejte čaje ze zázvoru. Prolévejte se jím.
Ranní sliny hned po probuzení na ránu. Rány se pěkně zahojí. 
Když budete mít vůli a snahu vyhrajete. Rychlá a drahá řešení se prodraží a problém se opět vrací.
Osobní zkušenost: Po delší době, omezení sladkého, smaženého a kyselého (mléčné výrobky, pečivo), také kvůli častým nemocem v mém okolí, jsem se rozhodla si usmažit velký kus sýra, a co se nestalo do večera jsem byla velmi zahleněná a vypadalo to na začínající nemoc, a něco podobného se mi stalo o nějaký čas později, když jsem snědla polovinu domácího džemu.

Co se stane s tělem bez konzervantů a cukrů?
http://www.novinky.cz/koktejl/385734-co-se-stane-s-telem-bez-konzumace-pridanych-cukru-a-ecek-mladik-natocil-pokus-na-kameru.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=campaign_38

Nasadila jsem si opět "omezovací taktiku", hodně jsem pila (převážně čaje) a každý den jsem měla čerstvou cibuli nebo česnek a za pár dní bylo po všem.
A pohádky je konec si říkáte?- vyzkoušeno na mě ne na zvířatech :), takhle se můžete vyhnout nemoci. "Dietkou". Ano ráno si nedáte jak jste zvyklí kus chleba nebo jogurt, dáte si čerstvé ovoce s ořechy pro zasycení a takhle podobně budete svačit dopoledne a pak lehká jídla z hodně zeleniny i odpoledne, maximálně pivečko. Žádné prášky, ty vám pouze tělo zatíží, máte pocit, že se vám ulevilo, ale potlačí jen příznaky a nenechá tělo dělat svou práci. Je to tak, sama několik let léky neberu, nachlazení jsem vždy byla schopná si vyřešit sama. Lékař, aby si vydělal je tlačen farmaceut. společnostmi vám dávat léky, jen málo lékařů řekne vyležet, bylinkovej čaj, pít.
Největší chybou je to, že se snažíme rychle se vyléčit. Paradoxem je, že kdybychom poslouchaly projevy svého těla, nemoc by nestačila ani propuknout. Jenže mi vše řešíme, až je zle a místo abychom dali tělu odpočinek, nadopujeme je chemii, která oddálí příznaky(zatíží tělo), takže můžeme nějakou dobu fungovat, ale za nějaký čas se zcela odrovnáme a musíme tak tři týdny odpočívat místo pár dnů či týdne, který by vyřešili bylinky a klid.
Jistě je to dobou, ale naše zničené zdraví nám nikdo nevrátí.
  Hodně štěstí.
návštěvníků stránky
celkem41 098